Snart är det dags... Nervöst? Det kan jag inte säga att jag är

Jag har set Anna Pihl. Och det var bra. Snart är det dags för operationen. Det är i morgon. LÄNGTAR. Jag ska stiga upp kl 05.00. Och jag ska fara kl 06.00 för att jag ska vara på sjukhuset kl 07.00. Så det blir nån gång på förmiddagen operationen blir av. Lite pirrit e det måste jag säga. Och jag kommer inte att blogga på några dagar. Men jag ska blogga så fort jag kommer hem. Det LOVAR jag. Så det blir snart sov dags för mig.

Idag har jag haft en trevlig dag. Varit med mamma och vi har njutit av det fina vädret.

Och tidigare i eftermiddag blev jag chockad. Då kom Tant Lisa joggande genom byn. Jag är djupt imponerad av Tant Lisa det måste jag säga. Hon är på G. Byn som jag är i. Det är en trevlig liten byn. Med trevliga grannar.

Nu ska jag berätta vad jag har för favorit serier:
Anna Pihl,Law and order, CSI Las Vegas, CSI Miami, CSI New York, Navy CIS, Prison Break,Gery´s anatomy,
Jordan rättsläkaren, På spaning i New York, Cosby, Shark, 2 1/2 män, Criminal Minds, Las Vegas, Cold Case, The Closer, Brottskod:Försvunnen bla.

Nu ska jag snart gå och sova. Så jag återkommer efter operationen. Och berätter mer.

Ha en trevlig kväll och vecka..

Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Anna!
Det var trevligt att läsa din blogg, nu förstår jag äntligen vad en blogg är. Lycka till imorgon!!! Tänker på dig och hoppas allt går bra. Du är en toppentjej, kom ihåg det! Tack för det smickrande omdömet och coachingen uppför backen.
Kram och god natt från pantertanten Lisa

2008-04-07 @ 22:21:17
Postat av: mamsi

Det finns MIRAKEL och för mig, så ett det faktiskt DU!!! Siter här och väntar att få ringa för att höra att operationen gick bra. Imorron åker jag och hälsar på dig, KRAMAR / mamsi

2008-04-08 @ 14:58:08
Postat av: mamsi

Klockan är nu 17.30, jag har precis ringt till post-op för att höra hur du har det...du har ganska ont, men op har gått bra. Jag har "ont i magen".....orolig som bara en mamma kan vara!

2008-04-08 @ 17:25:55
Postat av: mamsi

Klockan är nu 17.30, jag har precis ringt till post-op för att höra hur du har det...du har ganska ont, men op har gått bra. Jag har "ont i magen".....orolig som bara en mamma kan vara!

2008-04-08 @ 17:26:22
Postat av: Ida

Hej systeryster. Fy vad jag är stolt över dig, din vilja och din insats. Pratade just med mamma. Hörde att op gått bra, men att du har ont. Hoppas det ger med sig snart. Tänker på dig.

2008-04-08 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0