Säger bara Lars Winnerbäck

Jag måste säga att Lars Winnerbäck är grym. Ni som inte var där missade ni något. Och jag köpte denna t-shirt:


Jag hoppas verklingen att Lars kommer upp snart igen. Tänk att det blir bättre live. Lars e bra på skiva. Men det blir ännu bättre och lyssna live. Det är e ofta det.

Så nu sitter jag och ser tv. Och ska strax gå och sova. Men är ju som små tror måste jag säga.

Sen är man riktigt less på detta tråkiga väder. Jag vil ha sol och åter sol. Sen vill jag ha en massa snö. Så man får ta fram skotern och slalomskidorna.


Det e första gången på flera år att man längtar till snön.

Men det vore inte fel att åka utomlands och få lite sol och bada lite.




Ser det inte härligt ut?? Vad säger ni?

Nää nu ska jag gå och sova.
God natt och sov gott.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamsi

guu!!! vad bra han var och är....åh, nu blev jag sugen att lyssna på honom, dags att slå av julmusiken en stund!!!!kramar

2009-11-26 @ 14:41:40
Postat av: Rosstan

Vilken snygg bild av mig när jag hoppar med slalomskidorna:D

2009-11-26 @ 17:41:06
Postat av: Lina

Tack söta du !! Du e så sööt ! kram

2009-11-27 @ 09:35:47
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0