Då så

Har man tagit bort min profil i från facebook. Jag tog bort den igår kväll. Jag måste säga det känns riktigt bra måste jag säga. Jag får se när jag loggar in igen. Det dröjer i allafall 1 vecka skulle jag tro. Om jag inte tar bort den så tror folk att jag loggar in och kollar. Så då e det lika bra och ta bort den så ser dom att jag inte är inne:-). Många tror att man ska sitta jämt där. Och att folk är så bekväma att dom kan sitta och fråga via facebook i stället på att fråga. Dom som inte har varandras mobilnr då kan fb vara bra. Dom som har varandrar mobilnr och frågar en fråga på fb och när man inte svarar så blir dom sura. Så hör av er då för fan er på mobilen om ni vill ha ett fort svar.
DET VAR BÄTTRE FÖRR. Förr kunde folk ringa till varandra och prata med varandra och kunde ses. Men nu går det mesta via facebook.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0